Sklep łatwy w obsłudze                                    Komputery Zakupy on-line Serwis Raty Kontakt

Kontakt: info@camino.pl

Przed odbiorem osobistym prosimy o złożenie zamówienia przez stronę internetową.

E-mail

Hasło

przypomnij hasło

zapamiętaj

Rejestracja

pokaż wszystkich producentów

Zakupy Online

Jak dostarczane są zamówione towary?

Zamówione towary dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej. Wszystkie towary wysyłane są po dokonaniu przedpłaty przelewem lub "za pobraniem". Obecnie przesyłki obsługuje dla nas firma DHL. To nowoczesny przewoźnik, który oprócz bardzo bogatej oferty usług, oferuje możliwość śledzenia losów przesyłki przez internet.

Jakie są koszty transportu?

Podstawowa opłata za dostawę wynosi 28 zł 22 zł (Promocja!!!*) z VAT jeżeli zapłacisz przelewem lub 37 zł z VAT jeżeli chcesz zapłacić przy odbiorze przesyłki. Niektóre towary wielkogabarytowe (duża waga lub duża objętość) objęte są dopłatą, związaną ze zwiększonymi kosztami firmy kurierskiej. Każdorazowo w koszyku zostanie wyliczona bieżąca opłata za dostawę.

* Promocja obowiązuje dla zamówień złożonych przez sklep internetowy. Zamówienia złożone przy pomocy poczty elektronicznej lub telefonicznie objęte są standardową opłatą 28 zł.

Jaki jest termin dostawy?

Ponieważ 99% oferowanych towarów dostępna jest "od ręki" z naszych magazynów zamówienia złożone i potwierdzone w dzień roboczy przed godziną 15:00 wysyłane są jeszcze tego samego dnia, zamówienia złożone w dni wolne lub w dni robocze po godzinie 15:00 wysyłane są następnego dnia roboczego. Dostawa trwa zwykle 1-2 dni roboczych. W każdym czasie można sprawdzić przez internet gdzie obecnie znajduje się nasza przesyłka.

Czy produkty oferowane przez Was są objęte gwarancją?

Oczywiście. Wszystkie oferowane przez nas produkty objęte są gwarancją, a znakomita większość z nich gwarancją producenta.

Co zrobić gdy zakupiony u Was produkt zepsuje się?

Jeżeli do produktu została dołączona karta gwarancyjna producenta należy zastosować się do warunków gwarancji. Większość producentów oferowanych przez nas towarów posiada dużą sieć serwisową dzięki temu można znaleźć punkt napraw praktycznie w każdej większej miejscowości. Jeżeli do produktu nie dołączono osobnej karty gwarancyjnej (większość podzespołów, np. dyski twarde, procesory, płyty główne) gwarancja udzielana jest przez naszą firmę na podstawie oryginału faktury sprzedaży. Zapisane na niej są numery seryjne tych produktów. W przypadku awarii takiego towaru prosimy o kontakt pod adresem serwis@camino.pl w celu przekazania wskazówek dotyczących realizacji naprawy.

INFORMACJE